EN
021-22450487 info@Arshianlift.com
تاریخ: 7 آبان 1401, 15:30
بازدید: 1458

پله برقی ها چگونه کار می کنند؟


از نقطه نظر مکانیکی، پله برقی یک سیستم حمل و نقل عمودی ساده و در عین حال جذاب است. تکنسین های پله برقی انتخاب شده توسط عرشیان، برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری پله برقی برای ارائه عملکرد بهینه آموزش دیدهاند. ما همچنین مفتخریم که فرصت هایی را برای مشتریان ایجاد می‌کنیم تا در مورد عملکرد داخلی تجهیزات خود بیاموزند. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که ...


"پله برقی چگونه کار می کند؟"


عرشیان اینجاست تا بینشی جدید را ارائه دهد. چگونه یک پله برقی کار میکند، پله برقی از مجموعه‌ای از پله های به هم پیوسته تشکیل شده است که توسط یک موتور الکتریکی تغذیه می‌شود. یک جفت زنجیر که به دور دو جفت چرخ دنده حلقه شده‌اند، می‌چرخند تا پله ها را در امتداد حرکت دهند، در حالی که یک سازه فلزی بزرگتر به نام خرپا یا به اصطلاح بهتر استراکچر، کل مکانیسم را برای اتصال طبقات در بر می‌گیرد. سپس پله‌ها مانند یک تسمه نقاله حرکت می‌کنند و وارد یک سیستم راهنمای ویژه در بالا و پایین خرپا می‌شوند تا یک سکوی تراز برای سوار شدن یا خروج مسافران ایجاد کنند.

چگونه یک پله برقی کار می کند

پله برقی از مجموعه ای از پله های به هم پیوسته تشکیل شده است که توسط یک موتور الکتریکی تغذیه می شود. یک جفت زنجیر که به دور دو جفت چرخ دنده حلقه شده اند، می چرخند تا پله ها را در امتداد حرکت دهند، در حالی که یک سازه فلزی بزرگتر به نام خرپا، کل مکانیسم را برای اتصال طبقات در بر می گیرد. سپس پله ها مانند یک تسمه نقاله حرکت می کنند و وارد یک سیستم راهنمای ویژه در بالا و پایین خرپا می شوند تا یک سکوی تراز برای سوار شدن یا خروج مسافران ایجاد کنند.

درک اجزای پله برقی

مشابه آسانسورها، پله‌های برقی زمانی کارآمدتر عمل می‌کنند که هر قسمت از آن استاندارد باشد و در شرایط کاری عالی باشد. اگرچه قطعات ممکن است بسته به نوع و مدل متفاوت باشد، اکثر پله برقی ها از این اجزا تشکیل شده اند:

مکانیسم های ایمنی پله برقی

حفاظ های ورودی

پنل عامل

سوئیچ های ایمنی

سوئیچ های پله ای

چاله های بالا و پایین

صفحه کنترل

واحد درایو

دنده اصلی

زنجیر درایو

چرخ زنجیر (بالا)

سوئیچ های ایمنی

خرپا

مسیر اصلی

مسیر دنباله دار

واحد محرک هندریل متحرک

چرخ دنده (پایین)

زنجیر درایو نرده متحرک

محافظ ورودی

نرده

نرده متحرک

پنل داخلی

تخته عرشه

حفاظ دامن

مراحل

پله آج

رایزر

خط مرزی پله

غلتک رانندگی / غلتک دنباله دار

زنجیره پله

سرمایه گذاری در تعمیر و نگهداری پیشگیرانه پله برقی با عرشیان

بهترین راه برای محافظت از سرمایه گذاری که در پله برقی خود انجام داده اید، برنامه ریزی تعمیر و نگهداری پیشگیرانه معمول است. به تکنسین های عرشیان اجازه دهید تجهیزات شما را ارزیابی کنند و یک برنامه تعمیر و نگهداری مستمر متناسب با بودجه شما ایجاد کنند. با تماس با کارشناسان حمل و نقل عمودی محلی ما برای خدمات پیشگیرانه پله برقی، عمر تجهیزات پله برقی خود را افزایش دهید. آیا به تیمی از کارشناسان مستقل پله برقی نیاز دارید؟ لیست مکان های خدمات عرشیان را مشاهده کنید تا یک تکنسین در نزدیکی خود پیدا کنید.

برای نیازهای خود به تعمیر پله برقی با عرشیان تماس بگیرید


021-22450612
021-22445149
021-22450319
 

برای بیش از 20 سال، کارشناسان تعمیر پله برقی عرشیان راه حل های با کیفیتی را به مشتریان تجاری ارائه کرده اند. صرف نظر از ساخت و مدل تجهیزات شما، تیم ما برای بازگرداندن تجهیزات پله برقی شما به شرایط اولیه مجهز است. ما حتی می توانیم به شما کمک کنیم مطمئن شوید که پله برقی شما مطابق آخرین قوانین ایمنی و آیین نامه است. 

برای تخمین رایگان امروز با ما تماس بگیرید!



تا آخرین پله با شما هستیم