EN
021-22450487 info@Arshianlift.com
تاریخ: 1 آبان 1401, 14:00
بازدید: 1339

چرا نگهداری آسانسور در طول زمستان مهم است


تجهیزات متعدد و بسیاری در پکیج آسانسور، برای آماده سازی برای فصل زمستان وجود دارد. شما لازم نیست غافلگیر شوید و باید یک سازه حیاتی، به ویژه آسانسور را تا زمانی که تعمیر می‌شود، ببندید. علاوه بر این، رفع مشکل قبل از اینکه از کنترل خارج شود، مقرون به صرفه‌تر و راحت‌تر خواهد بود. در این مقاله برخی از دلایلی بیان می‌شود که باید در حال حاضر تعمیر و نگهداری زمستانی آسانسور را بررسی کنید و چگونگی محافظت از تاسیسات آسانسور شما را بیان می‌کند.

در گام نخست اطمینان حاصل کنید که دماهای ثابتی دارید یعنی در بیان ساده تر، به طور کلی دمای داخل آسانسور و چاه آسانسور می‌خواهد در صورت امکان مانند هر جای دیگر ساختمان باشد (همه چاهک‌ها دارای اجزای گرمایشی نیستند). هنگامی که تفاوت شدیدی در این دماها وجود دارد، میعان می‌تواند ایجاد شود. اگر این آب تازه تشکیل شده به اجزای الکتریکی آسانسور راه پیدا کند، باعث خرابی قطعات و خاموش شدن تجهیزات می‌شود. 

در گام بعدی جلوگیری از لغزش و سقوط مطمئن شوید که ورودی آسانسور در هر طبقه ایمن است. مردم انتظار دارند با خیال راحت بیرون بروند، بنابراین نباید گودال‌هایی به‌طور تصادفی در ساختمان ایجاد شود. این در طول زمستان بسیار خطرناک‌تر است، زیرا افراد برف و یخ را از کفش‌های خود می‌کشند و در حالی که منتظر آسانسور هستند، آب می‌شود و یک گودال را تشکیل می‌دهد. اغلب یخها و برف‌های ذوب شده در لبه درب آسانسور و فرود سالن تجمع پیدا می‌کنند، که در صورت عدم باز یا بسته نشدن کامل درها، باعث از کار افتادن تجهیزات درب می‌شود. 

گام بعدی بدین موضوع اشاره دارد که مطمئن شوید، باتری اضطراری کاملاً کار می‌کند این ترس بسیاری از مردم است که در آسانسور گرفتار شوند. قطعی برق در طول زمستان مشخص شده است، بنابراین مهم است که مطمئن شوید آسانسور همچنان فعال است. آسانسور شما باید یک سیستم پشتیبان داشته باشد که در مواقع اضطراری کار کند. باتری اضطراری به سیستم روشنایی پشتیبان در خودرو و همچنین زنگ هشدار در صورت گیر افتادن نیرو می‌دهد. 

تکنسینهای آسانسور شما باید این دستگاه ها را به طور مرتب در طول بازدیدهای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه بررسی کنند. قبل از فصل زمستان که به طور کامل فرا می‌رسد، امروز با عرشیان با شماره

021-22450612
021-22445149
021-22450319  


تماس بگیرید تا با متخصصانی که دانش و مهارت های لازم برای مراقبت از آسانسور شما را دارند صحبت کنید.

تا آخرین پله با شما هستیم



منبع؛ 
https://arshianlift.com/index.php