EN
021-22450487 info@Arshianlift.com
تاریخ: 20 مهر 1401, 11:45
بازدید: 1303

چه زمانی، زمان مدرنیزه کردن آسانسور فرا می‌رسد؟



هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست، حتی آسانسور شما. 

سال‌ها فرسودگی ناشی از استفاده منظم از آسانسورها، در نهایت بر عملکرد و کارایی آنها تأثیر می‌گذارد. میانگین طول عمر آسانسور حدود 20 تا 25 سال است که در آن زمان بسیاری از کارشناسان خدمات نوسازی را توصیه می‌کنند. 

اما آیا می‌دانید چه زمانی با تجهیزات فعلی ساختمان خود خداحافظی کنید و به ارتقاء آن سلام کنید؟

عرشیان، ارائه دهنده برتر خدمات آسانسور تجاری و خدمات آسانسور مسکونی، سه نشانه را برای شما بیان می‌کند، که هشداری برای مدرن سازی آسانسور شما فرا رسیده است. ابتدا اینکه تجهیزات آسانسور شما بیش از 20 سال قدمت دارند حال اگر شما مدیر ساختمان، مدیر دفتر یا مدیر تاسیسات شرکتی هستید، قطعا می‌دانید که تجهیزات آسانسور یک سرمایه گذاری سنگین و بلند مدت است. با این حال، معمول است که بخواهید، تا زمانی که ممکن است از تجهیزات خود بیشترین بهره را ببرید. استفاده بیش از اندازه از تجهیزات خود برای مدت طولانی پس از گذراندن دوران اولیه استفاده شما می تواند آسیب بیشتری به جای منفعت برای شما به همراه داشته باشد. فراتر از ناراحتی ناشی مشکلاتی که پیش خواهد آمد از افزایش زمان انتظار و تاخیر، آسانسور قدیمی تجهیزات می تواند خطر ایمنی برای سرنشینان ایجاد کند. خرابی قطعات، درهای غیرقابل اعتماد و سایر مسائل به ظاهر کوچک می‌توانند به راحتی بدتر شوند و به یک بدهی تبدیل شوند. مدرن کردن آسانسور خود در بازه زمانی 20 تا 25 ساله بهترین راه برای به حداقل رساندن این خطر است. علاوه بر این، با بالا رفتن سن تجهیزات آسانسور، فرسودگی میتواند به سرعت به یک مشکل تبدیل شود زیرا که تامین قطعات و تجهیزات جایگزین، دشوارتر است. اخیراً تماس‌های بیشتری در خصوص مشکلات آسانسور بیشتری برقرار می‌کنید.

مطالب مرتبط؛ مدرن سازی آسانسور؛ آنچه مدیران ساختمان باید بدانند؟

در عرشیان، ما متعهد هستیم که خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور و پله برقی را هر زمان که به آن نیاز داشته باشید ارائه دهیم. به همین دلیل است که ما یک خط پشتیبانی 24 ساعته برای نیازهای خدمات فوری شما ارائه می دهیم. با این حال، اگر مدتی است که تجهیزات فعلی خود را در اختیار دارید، توجه داشته باشید که هر چند وقت یکبار برای مشکلات پیش آماده تماس می‌گیرید. 

چند بار آسانسور شما در بازه زمانی شش ماهه، سه ماهه یا 30 روزه خراب می شود؟ 

اگر متوجه شدید که بیشتر از حد معمول تلفن را برمی‌دارید تا با شرکت تعمیر آسانسور خود تماس بگیرید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دستگاه خود را مدرن کنید. آسانسور صرف نظر از ساخت یا مدل آن، تیم ما در عرشیان با خوشحالی تخمین نوسازی تجهیزات شما را بدون هیچ هزینه ای برای شما ارائه می‌دهد. هزینه های تعمیرات مکرر در حال افزایش استهزینه های تماس های مکرر خدمات خود را بشمارید. 

اغلب مدیران ساختمان متوجه می‌شوند که اگر تجهیزات خود را مدرن سازی کنند، باید نیاز به پس انداز بیشتری خواهند داشته باشند اما اجازه ندهید که ترس از هزینه های خدمات، شما را از داشتن تجهیزات ایمن و کارآمد باز دارد. هنگامی که عرشیان را انتخاب می‌کنید، ما با شما کار می‌کنیم تا مقرون به صرفه ترین گزینه‌های تعمیر و نگهداری آسانسور را بررسی کنیم. ما می‌توانیم یک قرارداد خدماتی تنظیم کنیم که نیازهای شما را برآورده کند و بودجه تأسیسات شما را برآورده کند. عرشیان منبع اصلی شما برای مدرن سازی آسانسورها با تجهیزات قدیمی و با جدید می‌باشد، حال اگر تصمیم گرفته‌اید که زمان ارتقاء تجهیزات فرا رسیده است، تکنسین های منتخب ما آماده کمک هستند. 

اگر می خواهید درباره خدمات آسانسور تجاری و مسکونی ما بیشتر بدانید، با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید و یا برای برنامه‌ریزی رایگان خود با شماره 

021-22450612
021-22445149
021-22450319 
تماس بگیرید.

تا آخرین پله با شما هستیم




منابع؛ 
https://arshianlift.com/index.php