EN
021-22450487 info@Arshianlift.com
تاریخ: 3 آبان 1401, 12:10
بازدید: 1912

مدرن سازی آسانسور؛ آنچه مدیران ساختمان باید بدانند


طراحی و ساخت آسانسورها معمولا در چارچوب‌ کارکردهای متفاوت خود بین 20 الی 25 سال خدمات قابل اعتماد و رضایت بخشی در طول عمر خود ارائه می دهند. با این توضیحات، حال نمی‌توان گفت که بعد از گذشت 20 الی 25 سال فعالیت، آسانسورها کارکرد رضایت بخشی نخواهد داشت و غیر قابل استفاده خواهند بود، بلکه با استفاده مداوم از آسانسورها و به همراهی آن توسعه و پیشرفت فناوری‌ها در حوزه‌های مختلف طراحی، تولید و توسعه محصولات آسانبر، که به سرعت در حال تغییر هستند سبب تمایز کاکرد آسانسورهای امروزی با مدل های پیشین خود شده است. اما می توان این موضوع را چنین تصویرپردازی نماییم که اکنون از آسانسور‌هایی با سیستم هوشمند سازی با کارکردهایی بسیار حرفه‌ای‌ و پویایی در ارتباط هستیم، و آنچه را که برای استفاده کنندگان از آن به ارمغان می آورد بسیار متناسب با ذهنیت های رو به پیشرفت تکنولوژی امروزی است، پس می توان بدین نتیجه رسید که تجهیزات را باید متناسب با رشد و توسعه تکنولوژی و کارکرد طولانی در طول عمر مشخصی از آسانسور ها ارتقا داد.

مطالب پیشنهادی؛ مدرن سازی با تغییر آسانسور تفاوت دارد؟

مدرنیزاسیون چندین مزیت عملکرد و ایمنی را ارائه می‌دهد، عملکرد قابل اعتماد را بازیابی می‌کند و کارایی و جریان ترافیک را بهبود می‌بخشد. کسب و کار شما به آسانسور شما بستگی دارد هدف اصلی آسانسور شما ارائه حمل و نقل سریع و راحت بین طبقات است. همچنین برای مشتریانی که دارای چالش‌های حرکتی هستند، مانند کاربران ویلچر و واکر، دسترسی و چنین قابلیتی را ارائه می‌دهد. ساکنان و مستاجران ساختمان اغلب بخشی از تجربیات کلی مشتری و رضایت خود را بر اساس قابلیت اطمینان آسانسورها قرار می‌دهند و بنابراین، باید یک عامل کلیدی در ارزیابی نیازهای آسانسور ساختمان شما باشد. شکایات بیش از حد در مورد آسانسور شما و یا تعداد بیش از حد تماس‌های خدماتی در 12 ماه گذشته ممکن است نشانه نیاز به مدرن‌سازی باشد. 

حال این پرسش مطرح می شود که چرا باید مدرنیزه شود؟ استفاده از آسانسورها باید کاملا ایمن و قابل اعتماد باشند و شما باید در بالای لیست اولویت‌های خود مدرن سازی را به جهت برطرف سازی مشکلات ایمنی و بهبود عملکرد موجود آسانسور قرار دهید، با این حال چندین مزیت کلیدی دیگر را نیز ارائه می‌دهد؛ کاهش تعداد سفرهای بیهوده، کوتاه شدن زمان انتظار آسانسور، بهبود نرخ شتاب و کاهش سرعت و دقت کف. عملیات باز و بسته شدن درب سریعتر و روانتر و ... همه این مزایا منجر به یک آسانسور با انرژی کارآمد می‌شود که می تواند مصرف کلی انرژی و هزینه های شما را کاهش دهد. با چنین پیشرفت‌هایی، انرژی می‌تواند به جای فرار به عنوان ضایعات اضافی، به تأسیسات شما بازگردانده شود. در نتیجه، اتاق ماشین آسانسور شما نیز در طول عملیات خنک تر می‌ماند. نه تنها این، بلکه این ارتقاء می‌تواند نویز الکترومغناطیسی و گرد و غبار کربن را نیز کاهش دهد و تأثیرات احتمالی را بر رایانه ها و شبکه های بی سیم در ساختمان شما کاهش دهد. ارزیابی نیازهای آسانسور خود همانطور که به مدرن سازی فکر می‌کنید، به یک متخصص نیاز دارید که بتواند عملکرد و ایمنی آسانسورهای شما را به طور کامل ارزیابی کند. عوامل ایمنی مانند شتاب و کاهش سرعت، دقت تسطیح کف، زمان انتظار، لرزش، صداها و زمان باز و بسته شدن درها باید در نظر گرفته شوند در حالی که نوسازی کامل موثرترین رویکرد است، در بسیاری از موارد، ممکن است بتوانید در طول زمان بهبودهای کوچکتری در بودجه خود اعمال کنید، اما در هر صورت، تا زمانی که شرکت مناسب را برای کار استخدام کرده باشید، تفاوت را متوجه شوید.

از سال 1383، شرکت آسانبرکاران عرشیان به بزرگترین متخصص خدمات آسانسور و پله برقی تجاری تبدیل شده است. عرشیان، نگهداری پیشگیرانه، تعمیرات، نصب جدید و نوسازی را ارائه می‌دهد. ما نظرسنجی تجهیزات رایگان را ارائه می‌دهیم و می‌توانیم قیمت‌گذاری بودجه را به صورت رایگان ارائه دهیم.

از طریق تماس با

021-22450612
021-22445149
021-22450319

 با ما تماس بگیرید یا همین امروز یک ایمیل برای ما ارسال کنید!

تا آخرین پله با شما هستیم



منابع؛
https://peakelevator.com/