EN
021-22450487 info@Arshianlift.com
تاریخ: 25 خرداد 1399, 14:27
بازدید: 3013

معرفی مجله "دنیای آسانسور" (Elavator World)

در این مقاله کوتاه قصد داریم که برجسته ترین مجله آسانسور و پله برقی جهان یعنی دنیای آسانسور (Elavator World) را معرفی نماییم و کمی درباره اهمیت و جایگاه آن در بین دیگر مجلات آسانسور و پله برقی بطور خلاصه صحبت کنیم.
در سایت مجله دنیای آسانسور آمده است:
« از سال 1953، شرکت دنیای آسانسور، اولین و برجسته ترین تریبون برای صنعت بین المللی جابجایی در داخل ساختمان ها بوده است. به دلیل آنکه معتبرترین منبع اخبار و اطلاعات در این صنعت بوده است و تمام وجوه دنیای آسانسور را پوشش می دهد خوانندگان و تبلیغ کنندگان مختلفی را به شبکه مجله و وب سایت دنیای آسانسور جذب نموده است. بالا مقام ترین شرکت ها و افراد حرفه ای در این صنعت در انتشار مقالات، مرور و همکاری های اثرگذار کمک می کنند و برای خوانندگان، اخبار و اطلاعات قابل اطمینان از بازار را فراهم می نمایند. این مجله درکنار حرکت پیشتازانه و دستاورد هایی که صنعت آسانسور و پله برقی و دیگر ابزار های جابجایی در داخل ساختمان دارد در تلاش است که استراتژی های تغییر بازی و رهبری فکر را ارائه دهد تا به ارتقاء تمام صنعت کمک نموده و به شرکت ها کمک نماید تا تقاضای بیشتری را برای محصولات و خدمات جدیدشان در بازار مربوطه بوجود آورد.»
این مجله دارای نمایندگی های متعددی در سراسر دنیا بطور مثال در اروپا، خاورمیانه، انگلستان و ... است که در آینده به آنها خواهیم پرداخت. منتشر کننده مجله دنیای آسانسور در حال حاضر بروس مک کینان (T. Bruce MacKinnon) است.
 در هر یک از نسخه های چاپ شده که بیشتر بصورت فصلنامه هستند پروژه های بزرگ، تکنولوژی های مدرن و نمایشگاه های مهم دنیای آسانسور و پله برقی پوشش داده می شوند.