EN
021-22450487 info@Arshianlift.com
تاریخ: 7 آبان 1401, 09:30
بازدید: 1314

متداول ترین قطعات تعمیر آسانسور


آیا می‌دانستید سالانه حدود 10000 آسیب ناشی از آسانسور رخ می‌دهد؟ 

با تعمیر قطعات شکسته آسانسور میتوان از بسیاری از آسیب های احتمالی جلوگیری نمود. هرچه از آسانسور شما بیشتر استفاده شود، احتمال شکستن قطعات بیشتر میشود. افرادی هستند که در تمام طول روز وارد و خارج آسانسور میشوند، و مهم است که آسانسور ایمن باشد و تعمیر آسانسور به سرعت انجام شود. اگر در مورد قطعات تعمیر آسانسور سئوالی دارید، به وبلاگ درستی آمده‌اید. شما باید از مشکلات رایج آسانسورها و نحوه رفع آنها آگاه باشید تا بتوانید از ناراحتی های احتمالی جلوگیری کنید. به خواندن این مقاله کوتاه ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید در مورد آسانسورهای خراب بدانید، مطلع شوید. اپراتورهای درب به این فکر کنید که هر روز چند بار درهای آسانسور تجاری شما باز و بسته می شود، احتمالاً زیاد. اپراتور درب دارای قطعات متحرک متعدد است و وظیفه باز و بسته کردن درب را بر عهده دارد. اگر اپراتورها کار نکنند، درها نمیتوانند تا آخر بسته یا باز شوند. ممکن است اصلاً باز نشوند. آنها فرسودگی و پارگی زیادی را تجربه میکنند و نیاز به تعمیر خواهند داشت مکررا. 

پمپ هیدرولیک 

پمپ هیدرولیک برای حفظ حرکت آسانسور با موتور کار میکند. آنها به سرعت پیر میشوند زیرا دائماً در حال کار هستند. پمپ دارای قطعات بسیاری است و یک واحد پیچیده است. آن‌ها به آسانسور کمک می‌کنند تا آسان‌تر کار کند، اگر آسانسور شما به‌طور نامنظم توقف می‌کند و شروع به کار می‌کند یا کمی نرم‌تر کار می‌کند، ممکن است زمان تعمیر فرا رسیده باشد. 

سنسورهای درب 

سنسورهای درب با اپراتورهای درب متفاوت هستند اما بسیار مهم هستند. در صورت شکستن این قطعات آسانسور، در اسرع وقت نیاز به تعمیر دارند. اگر روز پر رفت و آمدی دارید و افراد زیادی از آسانسور استفاده میکنند، بهتر است آن را ببندید. حسگرها تضمین می کنند که هیچ کس در بین درها له نمیشود. اگر درها بسته شوند و شخصی بازوی خود را بین آنها قرار دهد، سنسورها درها را باز میکنند. اگر این ویژگی به خطر بیفتد، ممکن است فردی آسیب ببیند. 

طناب زدن 

شما باید از طناب‌هایی که دستگاه را بالا و پایین می‌برد مراقبت کنید. این قطعه ای از آسانسور نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. قطعات تعمیر آسانسور ممکن است گران باشد، بنابراین برای پرداخت هزینه‌های غیر ضروری، طناب‌های خود را به درستی ذخیره کنید. آنها باید بیشتر تعویض شوند. نیاز به تعمیر آسانسور چند نشانه وجود دارد که آسانسور شما به شما میگوید که نیاز به تعمیر دارد.

مطالب مرتبط؛ نگهداری آسانسور در فصل زمستان متفاوت با سایر فصول

اگر آسانسور شروع به صدای متفاوت کند، احتمالاً در جایی مشکل وجود دارد. 

اگر آسانسور کندتر از حد معمول شروع به کار کند یا در طول سواری شروع به تکان خوردن کند، ممکن است به تعویض قطعات آسانسور نیز نیاز باشد. قطعات تعمیر آسانسور اگرچه تعمیر مداوم آسانسور ممکن است خسته کننده باشد، اما بسیار مهم است که تعمیر و نگهداری و تعمیر آسانسور را در اولویت قرار دهید. انجام این کار به حفظ امنیت همه کمک میکند و در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی میکند. 

اگر به خدمات یا تعمیر آسانسور نیاز دارید، از اینجا با ما تماس بگیرید. عرشیان تضمینی برای امنیت شما ایجاد می‌کند.

021-22450612
021-22445149
021-22450319

 

 ما به افراد زیادی کمک کرده ایم و به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد.


تا آخرین پله باشما هستیم