EN
021-22450487 info@Arshianlift.com
تاریخ: 26 مهر 1401, 10:30
بازدید: 1369

ایمنی آسانسور؛ نکاتی در مورد محافظت از آسانسور در ماه های تابستان


آیا می دانستید که هر سال به طور متوسط 30 حادثه مرگبار ناشی از آسانسور رخ می‌دهد؟ نیمی از این مرگ و میر ناشی از سقوط در چاه آسانسور است. آموزش در محل کار می‌تواند به بهبود ایمنی آسانسور شما و جلوگیری از وقوع این نوع حوادث کمک کند. در نتیجه، شما همچنین باید بازرسی و نگهداری منظم را انجام دهید تا احتمال تلفات را به حداقل برسانید. به یاد داشته باشید، در طول تابستان، آب و هوا می‌تواند برای آسانسورها خطرآفرین باشد، بنابراین بر عملکرد طبیعی آسانسور تأثیر می‌گذارد. شما باید از آسانسور خود در برابر آسیب محافظت کنید و سرنشینان تأسیسات خود را ایمن نگه دارید. در این مقاله نکاتی در مورد محافظت از آسانسور در ماه های تابستان به شما ارائه می‌شود. 

گرما را در موتورخانه تنظیم کنید 

اول، دما می‌تواند به سرعت در موتورخانه آسانسور شما تغییر کند و باعث خرابی های احتمالی شود. از آنجا، اطمینان حاصل کنید که محدوده دما از 15.5 و 32 درجه سانتیگراد تجاوز نمی‌کند.

دوم اینکه دمای بالاتر از این سطوح باعث خرابی تجهیزات می‌شود. این بر عملیاتی تأثیر می‌گذارد کارایی در تاسیسات شما پس از آن، رطوبت نیز نباید از 85٪ تجاوز کند. سطوح رطوبت بالا ممکن است باعث بروز مشکلاتی در آسانسور شود و آن را برای روزها یا حتی هفته‌ها از کار بیاندازد. این می‌تواند یک ناراحتی بزرگ برای شما باشد. در نهایت، خرابی آسانسور، جان افرادی را که در داخل آن محبوس شده بودند، به خطر انداخت. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گرما خطراتی برای سلامتی مانند حالت تهوع و تشنج دارد. از نظر ایمنی آسانسور در طول فصل بهار بازرسی کنید توصیه می‌شود اغلب اتاق های دستگاه آسانسور خود را بازرسی کنید. دریچه‌ها، پنجره‌ها و دریچه‌های تهویه مسدود شده را باز کنید. 

محافظت از آسانسور در برابر گرما و باران ضروری است. انجام این کار به جلوگیری از نشت آب از دسترسی به تابلوهای برق کمک می‌کند. شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور می‌تواند به شما در تعویض سیستم خنک‌کننده آسانسور کمک کند. یک سیستم خنک کننده اختصاصی می‌تواند کار بسیار خوبی را انجام دهد. همچنین می‌توانید در ساختمان‌های کوچک دستگاه تهویه مطبوع نصب کنید تا در زمان بالا رفتن دما، امکان کنترل گرما را فراهم کند. آماده سازی اولیه آسانسور، راه های مختلفی برای شما وجود دارد که می‌تواند برای مشکلات غیر قابل مشاهده آسانسور آماده شود. به تکنسین‌های تعمیر و نگهداری خود دسترسی آسان به طرح کلی با مکان‌های آسانسور و شماره تلفن‌های اضطراری را بدهید. برای بررسی تهویه محور هوا، قرار ملاقاتی ترتیب دهید. 

در صورت وجود هر گونه مشکل، از مشاوره حرفه ای در مورد اقدامات درمانی استفاده کنید. باید دستگاه تماس اضطراری و چراغ‌ها را برای عملکرد عالی بررسی کنید. کنترل‌های ترموستات قدیمی‌تان را تعویض کنید تا مطمئن شوید دما مساعد باقی می‌ماند. حفاظت از موج و پشتیبان برق خاموشی زمانی رخ می‌دهد که تقاضا برای برق در طول موج گرما افزایش یابد. تقاضای زیاد برای تهویه مطبوع نیز می‌تواند باعث کمبود برق شود. می‌توانید برای محافظت از آسانسورها، یک سیستم حفاظت از نوسانات نصب کنید. همچنین می‌توانید یک سیستم پشتیبان برق بخرید تا در مواقع اضطراری به شما کمک کند. سیستم های بازگشت اضطراری با آسانسورهای هیدرولیک، بدون ماشین و آسانسورهای کششی به خوبی کار میکنند. ایمنی آسانسور انواع مختلف آسانسور، انتخاب آسانسور مناسب را گیج می‌کند. شما نیاز خواهید داشت اندازه مناسب مورد نیاز خود را بدانید در همین حال، دانستن ظرفیت بار آسانسوری که می‌خواهید بخرید نیز کمک میکند. پس از آن، ایمنی و امنیت آسانسور نیز ملاحظات مهمی هستند. ویژگی‌های امنیتی میتواند شامل سیستم هشدار و سیستم‌های ترمز باشد. در پایان، باید نصب تلفن در کابین آسانسور را نیز بررسی کنید. 

با ما تماس بگیرید

021-22450612
021-22445149
021-22450319


تا نکات بیشتری درباره محافظت از آسانسور در ماه‌های تابستان بدانید. بدون نظر با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.




تا آخرین پله با شما هستیم